Conditii de rambursare:
Produsele se pot returna în termen de 30 de zile calendaristice de la primirea coletului de către client, urmând ca, după verificarea de către comerciant a produselor returnate, să fie rambursată valoarea acestora.
1. PROCEDURA PENTRU RETURNAREA PRODUSULUI:
- Pentru a returna un produs, clientul trebuie sa completeze formularul de retur de la finalul acestei pagini. De asemenea, clientul poate trimite un e-mail pe adresa salut@liasboutique.ro în care să se specifice: numele pe care a fost plasată comanda/numărul comenzii (ex. #12345) primit prin confirmarea de comandă și un cont IBAN, unde va fi restituită valoarea coletului;
- Se va livra de către client pe adresa Sos. Iancului nr. 48, Etj.1, camera 10, Sector 2 București, persoana de contact Fraloli Concept, telefon 0744471960, cu orice firmă de curierat sau prin Poșta Română, ținând cont ca în pachet să se regăsească factura aferentă sau orice alt document pentru indentificarea comenzii;
- Returul coletului se va face de către client, prin orice firmă de curierat dorită de către acesta, taxa de transport fiind suportată de catre client;
- Returnarea banilor pentru produsul comandat (taxa de transport nu se rambursează) se face prin transfer bancar între 5 -14 zile calendaristice de la recepționarea returului și primirea datelor bancare corecte. Facem tot posibilul să îi returnăm în cel mai scurt timp posibil.
- În cazul în care, în decurs de 14 zile calendaristice, clientul nu primește o notificare oficială în legătură cu recepționarea returului, acesta este rugat să ne contacteze prin mijloacele de contact disponibile pe pagina de contact.
Atenție! Banii NU se pot restitui prin curier sau prin Poșta Română!
Produsele pe care le returnați trebuie să fie în aceeași stare în care le-ați primit. Nu returnăm banii pe produsele purtate, deteriorate sau spălate, iar ambalajul trebuie să fie cel original.
Ținem foarte mult la calitatea produselor și integritatea acestora, motiv pentru care nu facem excepții când produsele returnate nu sunt exact așa cum au fost livrate.
În cazul a două sau mai multe colete neridicate, orice comandă nouă se onorează numai cu plata în avans, prin plată online sau prin ordin de plată.
Este interzisă utilizarea acestui site pentru a posta sau transmite orice fel de material ilegal, de amenințare, fals, înșelator, abuziv, vulgar, obscen, scandalos.
2. PROCEDURA PENTRU SCHIMBAREA PRODUSULUI CU UN ALT PRODUS/ALTĂ MĂRIME:
- Nu este posibil să schimbați mărfurile cu un alt produs sau mărime. Dacă articolele achiziționate nu le mai doresti, dar dorești să primești un alt produs, returnează și plasează o nouă comandă.
Garanția articolelor
Magazinul Lia’s Boutique.ro oferă o garanție de 30 de zile calendaristice, conform OG34/2014. Termenul începe din momentul în care comanda ajunge la client. Condițiile de garanție sunt în conformitate cu legislația în vigoare. Garanția acordată nu afectează drepturile conferite prin legea consumatorului și este în conformitate cu prevederile OG nr. 21/1992 privind Protecția Consumatorilor, cu modificările ulterioare, și legea nr. OUG 140/2021.
Aceste drepturi pot fi exercitate prin intermediul unei simple cereri scrise și semnate ce va fi trimisă prin poștă la adresa natalee.ro
Aceste condiții de utilizare sunt guvernate de legislația română în vigoare. Orice probleme cauzate de produsele sau informațiile prezentate pe acest site vor fi soluționate pe cale amiabilă în maxim 30 de zile lucrătoare de la sesizarea în scris a acestora de către utilizator. Pentru orice dispută nesoluționată, competența revine instanțelor române de judecată.
Atenție! Produsele realizate pe comanda dupa dorintele si dimensiunile clientului NU se pot returna !! Plata pentru acest tip de produse se face intergal si doar inainte de de expeditie
Pentru orice întrebări sau informații suplimentare vă rugăm să ne contactați. Telefon: 0744471960
salut@liasboutique.ro